Мекен жайымыз
Тараз қаласы, Төле би көшесі, 64 үй
Областной клинико-диагностический медицинский центр Садыхан Байланыс:
Мекен жайымыз: Төле би көшесі, 64 үй Тараз, Қазақстан,
Телефон:+7 262 43-26-29, Факс:, Электрондық пошта:
Жұмыс уақыты
08:00 - 20:00
Байланыс телефондары

Саясаты және мақсаттары

Саясаты және мақсаттары

Жамбыл облыстық консультациялық-диагностикалық медициналық орталығының сапа саласындағы саясаты мен міндеттері:

Міндеті: Дұрыс диагноз және сапалы емдеу пациенттердің денсаулығының негізі болып табылады.

Мақсаты: Заманауи технологияларды пайдалану және денсаулық сақтау мамандарының кәсіби біліктілігін арттыру арқылы аймақ тұрғындарының денсаулығын нығайту.

Көру: Инновациялық денсаулық сақтау бағдарламаларын іске асыру негізінде сапалы және қолжетімді медициналық көмек көрсететін бәсекеге қабілетті қарқынды дамып келе жатқан ұйым.

Міндеттері: Алдын алу, диагностикалық және емдеу қызметтерін қоса алғанда, халыққа қолжетімді, сапалы және қауіпсіз қызметтермен қамтамасыз етілген кепілді көлемде алғашқы медициналық-санитариялық көмек, мамандандырылған медициналық көмек көрсету.

Біздің құндылықтарымыз:

  • Пациентті бағдарлау
  • Емхананың бәсекеге қабілеттілігі
  • Жауапкершілік, адалдық және ашықтық
  • Даму және инновация
  • Бірлік және өзара түсіністік
  • Мотивацияланған жұмыс ортасы.

Жамбыл облыстық консульциялық-диагностикалық медициналық орталығы облыстың барлық аудандарында және қала тұрғындарына медициналық қызмет көрсететін жалғыз орталық болып табылады. Орталықтың негізгі мақсаты-заманауи технологияларды қарқынды пайдалану және жаңа диагностикалық технологияларды енгізу жағдайында халыққа жоғары сапалы мамандандырылған консультациялық-диагностикалық көмек көрсету. Біздің қызметіміздің қағидаты – бұл барлық саладағы сапа!

Біздің орталық халықаралық тәжірибеге және ғылымның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, өзінің кәсіби қызметінде тиісті деңгейге жетеді. Біздің командамыздың барлық мүшелері ең соңғы бекітілген зерттеу әдістерін меңгеріп, олардың біліктілігінің ең жоғары деңгейін ұстанады.Халыққа медициналық көмек көрсетудің маңыздылығын түсіне отырып, диагностикалық орталықты басқару-біздің орталықтың медициналық қызметтерінің жоғары сапасын қамтамасыз етуге бағытталған.

Сапа саласындағы стратегиялық мақсатқа жету үшін сапа менеджменті жүйесінің тиімділігі төмендегілер арқылы іске асырылады және жүргізіледі:

  •  Ұйымның барлық қызметкерлерінің назарын тұтынушылардың талаптарын, сондай-ақ, заңнамалық және міндетті талаптарды қанағаттандырудың маңыздылығын қамтамасыз ету;
  • Саясатты әзірлеу және сапа саласындағы мақсаттар;
  • Басқарманың жұмысын талдау;
  • Қажетті ресурстарды қамтамасыз ету.

Медициналық көмек жүйесін жетілдірудің басым бағыттары:

  • науқастың өтініші бойынша беймделу, денсаулық сақтау қызметтеріне пациенттердің қанағаттануын қадағалау.
  • Мүгедектік пен пациенттерге күтім көрсету сапасын жақсарту.
  • дәрігерлер мен мейірбике шеберлігі деңгейін және санатталған қызметтерін жетілдіру.

Қабылдауға жазылу

Сұрау қалдырыңыз, біз сізбен жақын арада хабарласамыз